2 Nisan 2012 Pazartesi

Uygulama 1 : Sokak Oyunları / Sek Sek ( Yorumlama ) 2-A



Öğrencilerimiz oynadıkları ve resimledikleri sek sek oyunu ile ilgili  yorumlarını yazdılar.


İlkin Damla DİLEK ;sek sek oyununu araştırırken çok heyecanlı ve meraklıydım. Araştırmam bitince babam ile birlikte sokakta sek sek oynadık ve babam benim resimlerimi çekti. Bu oyunu oynarken  babam ile zaman geçirdiğim içinde çok mutlu oldum.Oyun için tebeşir ve taş bulmak yeterliydi. Ben bu oyun ile çok eğlendim.
Ali Arhan DEMİROK; sek sek oyununu araştırırken ailem ile zaman geçirdim ve bu araştırma ile yeni bilgiler keşfettim. Ailem ile birlikte bu oyunu oynadık, kurallarını öğrendim. Okulda da  bu oyunu oynadık ve ben çok sevdim.
Emre SATICI:oyunun kurallarını annem ile birlikte internetten araştırdık. Annemin hatırladığı kurallar doğruymuş.Bu oyunu arkadaşlarım ile bahçede ilk oynadığımızda çok heyecanlandım.
Sercan MERSİN ;sek sek oynamak bana çok eğlenceli geldi. Zıplamayı  severim bu oyun ile zıplayarak atladım, çok keyif aldım.
Ata Koray YILMAZ; sek sek oyununun kurallarını öğrenmek için dedem ve annemden yardım aldım . Sonra internetten  araştırma yaptık. Bir sürü yeni bilgi öğrenmiş oldum.Bu oyunu  ilk kez İngiltereliler oynamış.Bu oyunu artık arkadaşlarımız ile teneffüslerde  oynuyoruz ve eğleniyoruz.
Tanay ERSİN; sek sek oynarken kendimi çok mutlu, coşkulu ve heyecanlı hissediyorum.Bu oyun bence çok eğlenceli  ve zevkli. Boş zamanlarımda okulda , evde, sokakta bu oyunu oynayarak arkadaşlarımız ile keyifli zaman geçiriyoruz.
Alper ÖZCAN ;bu oyunun kurallarını araştırırken heyecanlıydım. Çünkü  okul bahçesinde  sek sek oynama alanları çiziliydi ve ben bu oyunun nasıl oynandığını bilmediğim için oynayamıyordum. Ama  şimdi öğrendim ve arkadaşlarım ile oynayabiliyorum.Yaptığım araştırmayı öğretmenim çok beğendi bende çok mutlu oldum.

Azra Su FIRAT ;sek sek oyununun kurallarını ve nasıl oynandığını öğrenmek için annem ve babamdan yardım aldım.Araştırma yaparken de  çok mutlu oldum. Arkadaşlarım ile dışarıda bu oyunu oynarken de  çok eğlendik.
 
Berke Fırat MAHMUTOĞLU; sek sek oyunu oynarken çok heyecanlandım.Ben genelde bir oyun oynarken çok heyecanlanırım ve sevinirim. Ama bu sefer tüm arkadaşlarım heyecanlanmıştı. Arkadaşlarım ile bahçede bu oyunu oynarken çok eğlendik.

Aras ŞEN ;ben bu oyunu araştırırken mutlu ve heyecanlıydım. İlk önce bu oyunun kız oyunu olduğunu düşünmüştüm fakat  arkadaşlarım ile hep birlikte oynadık ve hem kız hem erkek oyunu olduğunu  öğrendim ve zevk aldım.Oyuna  ilk başlarken başarabilir miyim diye endişeliydim ama başardım  ve çok mutlu oldum.

Emre DAĞ ; sek sek oyunu oynarken çok mutlu olmuştum.Oyuna başlarken oyundan zevk alacağımı düşünmemiştim.Ama çok eğlendim.Bahçedeki sek sek oyun alanlarında arkadaşlarımla çok eğleniyorum.

Efe Fahri KUŞCULAR; oyun oynarken kendimi mutlu hissettim ve atlamanın zevkli olduğunu hissettim.Arkadaşlarım ile boş zamanlarımızda oynuyoruz artık  birlikte eğleniyoruz.

Işıl Sude ZEYREK; sek sek oyununun kurallarını araştıracağım için çok heyecanlıydım.Hemen öğrenmek ve oyun oynamak istiyordum. Ablam ile birlikte oyun kurallarını araştırdık. Sınıfta arkadaşlarımız  ile sunular yaptık ve dışarıya çıkıp oynadık. Ben kendimi çok özgür hissettim.

Cemil Efe TANRIVERDİ; sek sek  oynamak çok zevkli, sek sek oynamayı herkes çok sevdi. Öğretmenim  bize bu oyunun kurallarını araştırmamızı söylediğinde bende çok heyecanlanmıştım ve merak etmiştim.Sınıftaki tüm arkadaşlarımız ile sek sek oynuyoruz ve çok eğleniyoruz.







 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder